luni, 31 martie 2008

Desi iar e prea tarziu...

...intentionez sa lansez in "blogosfera" un post mai vesel si optimist decat pana acum. ei bine nu, nu ca sa le fac pe plac Unora. ci pt ca ma simt vesela si optimista dandu-mi seama ce misto sunt si ce misto e tot ce mi se intampla. sunt sanatoasa si am puterea sa muncesc prea mult si cu spor. sunt puternica si desi nu mai pot numara dezamagirile pe care le-am trait am reusit sa ajung aici. si nu planuiesc sa pierd prea mult timp intepenita pe loc analizand cat de 'ca dracu' sunt unii oameni. sunt 'toleranta' [pt ca 'proasta' nu da bine in context] si nu ma deranjeaza catusi de putin ca cei multi din jurul meu nu-si dau seama ca eu vad, aud si inteleg mai mult decat pare din ceea ce vad si aud. rezerv surprize. sunt aiurita si ma bucur ca nu ma ia Nimeni in serios Niciodata, pt ca asa am firave sanse sa dezamagesc. sunt extrem de norocoasa: am 3 prieteni si un inger in forma de pisica rosie cu aripi albe. n-am o familie. dar am o mama, un tata si o sora. mai mult sau mai putin sanatosi toti si care ma iubesc ...uneori. sunt intreaga. am ochi si pot sa vad incotro merg. am doua picioare care ma pot duce acolo unde vad eu ca ar putea fi frumos sa ajung. am urechi si pot sa ascult ce-mi zic cei 3 prieteni. am gura si pot sa zambesc sau sa injur daca ma enervez. am doua maini: pe una as uita-o pt Totdeauna in mana lui si nu mi-ar lipsi Niciodata. as avea-o pe cealalta cu care sa muncesc, sa scriu aici si sa fumez o tigara in pace. am o minte nelinistita care naste ganduri ce se ingramadesc nerabdatoare printre litere ...precum se vede. am de unde sa dau tuturor celor din jurul meu umpic din mine. am puterea sa astept ziua de maine si sa mi se intample ceva bun. e ok...

Niciun comentariu: