miercuri, 8 octombrie 2008

22 aprilie 2008...

..."NU SPER dar nu ma pot infrana de la A SIMTI ca pe undeva foarte aproape trec pe langa mine niste oameni despre care daca as stii umpic mai multe mi i-as dori langa mine, care ar face multe dintre 'intamplari' mult mai dorite si poate viata ar fi dintr-o data simpla si misto.


nu SPER sa-i intalnesc pe Aceia....nu pot decat sa imi impun sa am ochii cat mai larg deschisi ca nu cumva sa treaca pe langa mine fara sa-i recunosc."



postul se numea "Trecem prea repede..."...si indeed we do! jur ca e prima data cand imi dau dreptate singura, nu e un obicei! dar da, sunt oameni pe care ii vedem, sunt in fata noastra si totusi privim prin ei de ca si cand nu exista. insa norocul nostru e ca viata cateodata le invarte si le-ncurca de ies toate asa cum e mai bine. macar pentru un moment.


un moment. o pisica. doi oameni. o noapte. o ora tarzie. nu vreau sa plec.



am lasat in urma 9 dorinte, 2 iubiri si 1 singur prieten. in rest sunt toate cu mine, inghesuite de-a valma si curgandu-mi turbat prin vene. sunt eu. ma gandesc mereu la ceva. la altceva. nu obosesc niciodata. n-am cum. invat mereu despre mine si despre altii. ma grabesc sa ajung nu-stiu-unde. poate aici. poate mai departe. poate ca stau pe loc si doar decorurile se schimba. nu mi-am imaginat niciodata scenografia asta. e ciudat, nu? a venit si a asezat toate lucrurile in jurul meu asa cum eu nu credeam ca mi s-ar potrivi. si viata e dintr-o data simpla si misto. ma odihnesc. si pentru prima data in multa vreme [ani...multi ani] nu mai sunt singura. [stii cum e cu "singuratatea impartita in 2"? daca nu, iti zic io ca nu e doar un cliseu, daca da, sunt sigura ca doar ai impresia ca stii. ar trebui sa iti explic io mai exact]

cum sa te simti singura cand te intreaba de 10 ori pe zi daca ai mancat si daca stie ca nu te simti bine te intreaba si asta de inca 10 ori?
cum sa te simti singura cand ramaneti ultimii intr-un loc doar pentru ca stie ca vrei tu sa mai stai?
cum sa te simti singura cand te suna seara sa vada daca ai auns ok acasa? [asta cand nu face pe taximetristul voluntar venind la mama dracu, unde lucrezi pan la 11, sa te ia sa te duca acasa...]
cum sa te simti singura cand poti sa-ti permiti macar o data luxul de a-ti face unghiile in timp ce el gateste fix ce ti-ai dorit tu?
cum sa te simti singura cand asteapta 1 ora jumate in fata la TNB?
cum sa te simti singura cand il enerveaza toti cei care te trateaza PE TINE nedrept?
cum sa te simti singura cand primesti zambile la sfarsit de septembrie? :)



si in ziua aia de aprilie Mimi s-a gandit la Acei oameni pe langa care trece fara sa-i observe si care, fara sa stie, ar fi facut multe dintre intamplari mult mai "dorite" si si-a impus sa aiba ochii cat mai larg deschisi ca nu cumva sa treaca pe langa ea fara sa-i recunoasca. n-a reusit. ochii erau larg deschisi privind in alta directie.

fara sa stie s-a gandit la un om care, mai tarziu, nu si-a conservat nici timpul, nici energia, in avantul lui cavaleresc de a ii arata cat de putin complicate pot fi toate. s-a asezat in fata ei inarmat doar cu rabdare si n-a lasat-o sa plece mai departe decat cu el. si i-a suportat si nervii, si nehotararea, si sechelele, si figurile, si timiditatea si capriciile ei de victima in cautarea unui refugiu, si... nici macar n-o sa primeasca vreo medalie. dar iata ca primeste un post numai despre el, in care ea e inca prea "de tabla" sa spuna "multumesc pentru grija, pentru rabdare, pentru toate crizele pe care le reduci la nimicuri, pentru liniste, pentru flori, pentru ras" si mai mult decat orice "multumesc pentru un moment in care viata e simpla si misto".


si o data in plus, Mimi tine tot ce-i mai frumos pentru ea, gandeste si scrie cu maxim drag, fara ca gandurile si scrisul sa ajunga vreodata la destinatar. mult prea des in viata ei, nu atat de simpla si misto, tot "ce-i mai frumos" a fost ignorat. inutil. dar Mimi nu uita. un bine face cat 10 rele. si sa iei un maldar de incredere si sa il pui in brate unuia cariua ii lipseste te face un om
umpic mai mult decat ok.


vrei un fum din tigara mea? da mai tare ca imi place melodia asta! si... Multumesc.

Niciun comentariu: