joi, 9 octombrie 2008

Sunt foarte activa...

...pe blog la inceputul acestei luni, se pare!...

ce bine ca blogosfera e infinita si incap in ea toate spumele mele.

ia:

florin moldovan a devenit celebru sub numele de naomi, insotit de nelipsitul apelativ "transexualul". pana aici nimic nou. nou este insa faptul ca uite ies eu, plina de revolta, din gaoacea mea "emo", cu pretentii de om normal. normal am spus! nu-s rasista si nici nu cred ca am tendinta de a-i discrimina pe cei cu orientari sexuale pe care nu le inteleg. dar nimic nu ma impiedica sa am niste opinii, si poate unele dintre ele s-au transformat chiar in convingeri, cum ar fi ca nu e ok sa-ti fluturi sexualitatea prin mijloace media. adica, nu stiu, zic si io, nu dau cu piatra: cum ar fi ma duc eu intr-o emisiune tv si sa incep sa explic cat de normala sunt. stiu, stiu... n-ar fi atat de... "suculent" cum e atunci cand naomi ne ilustreaza [doar] in cuvinte, [slava...cerului!] cum putzulica lui s-a transformat in pasarica ei! si ma intreb: DE CE m-ar interesa vreodata ce gazduieste dumneaLEI in pantaloni??? sau, uau! mai nou a facut rost [nu vrem sa aflam cum] de bani pentru operatia de "augmentare mamara". 1 - de ca si cand ar fi avut vreodata mamele pe care sa le augmenteze, 2 - de ca si cand nu mai e "feminin" sa spui "operatie de marire a sanilor"... sau nu stiu... nici sani n-a avut vreodata, tot dracu ala e!, 3 - de ca si cand fix asta ii mai lipsea ca sa devina o femeie adevarata!!

sa dezvoltam:

nu am nimic impotriva homosexualilor! si nu doar scriu asta de dragul de sta scrisa, ci am observat ca exista deja date medicale foarte exacte prin care devine explicabila conditia lor, pe scurt: corp de barbat - creier de femeie. totu clar! o malformatie genetica. nu-i poti acuza, marginaliza sau orice altceva pentru ca sunt niste oameni "altfel", ca cei care se nasc orbi, surzi sau muti. minunat! dar de ce se chinuie unii sa arate ca niste femei? nu vad alt motiv decat acela ca vor sa "momeasca" niste barbati... normali. de ce sa faci asta? e ca atunci cand contaminezi deliberat si cu rea vointa pe cineva cu o boala incurabila de care suferi tu. in faci ca tine. il contaminezi cu gay-ism cronic. si nu vreau sa se intelega cumva ca nu-mi mai ajung barbatii, dar DE CE? nu poti sa DEVII femeie. ori te nasti asa, ori ba. ori te nasti femeie, ori te nasti barbat, ori te nasti homosexual. sunt convinsa ca un plastician bun in zilele nostre poate sa-ti incropeasca o pasarica intre picioare si inca doua pe ceafa daca se straduieste umpic. dar asta nu te va face mai femeie. cum sa poti vreodata sa inveti sa managai, sa te rasfeti, sa privesti, sa te enervezi, sa manipulezi [in cel mai nevinovat sens al cuvantului], sa GANDESTI si sa SIMTI ca o femeie? nu poti invata sa iubesti ca o femeie. poti sa INCERCI, dar vei arata fix ca un bufon, un poponar neputincios. soldurile nu se vor modifica niciodata pentru ca acel trup nu va putea niciodata sa aduca pe lume un copil.

trece dincolo de cuvintele mele un fel de enervare? pai da! foarte bine. pentru ca eu cred ca oamenii ar trebui sa fie ceea ce sunt. fie chiar si homosexuali. tot respectul pentru aceia dintre ei care isi asuma cu demnitate sexualitatea si si-o manifesta cu decenta. de ce sa imiti ceva ce n-ai putea fi niciodata? cum sa poti fi convingator? ar insemna ca eu sunt femeie doar prin natura organelor mele genitale si prin existenta a doua proeminente [neglijabile, dealtfel] in partea frontala a cutiei mele toracice. si nu e asa.

ragai [des si cu placere], injur si din cand in cand imi iau o bere si ma uit la cate un meci dar asta nu ma face mai putin ceea ce sunt.

cat despre tine, naomi, nu, nu esti "dulcica" si nici n-ai putea fi. nu, fetelor care ca sa va tineti barbatii de 2 lei langa voi va transformati subit in bisexuale, nu ati facut nici o mare jmekerie. sunteti doar niste papitzoaie patetice si lipsite de moralitate care gandesc putin si superficial si n-au foarte multe planuri pe care sa se dezvolte ca sa gaseasca satisfactie.

Mimi revoltata "ca o scama pe covor" :)

Niciun comentariu: