marți, 3 februarie 2009

Despre mine...

...pot sa spun cu siguranta ca sunt... furioasa. mereu.

pentru ca ceva nu a iesit asa cum am planuit, pentru ca cineva a spus altceva decat ma asteptam, pentru ca nu am destul timp, pentru ca nu fac destule lucruri, pentru ca vorbesc prostii uneori, pentru ca am curu mare, pentru ca nu-mi sta bine parul, pentru ca stau prea tarziu la munca, pentru ca supa de la chinezi e mereu prea fierbinte, pentru ca cineva face o gluma deplasata pe seama mea...si muuuuuuulte altele.


toate lucrurile astea marunte ma fac sa fiu furioasa.


si altele mai putin marunte: ca am fost mintita, ca m-am simtit umilita, ca nu-mi vad prietenii destul de des, ca lumea in care traiesc nu e tocmai asa cum mi-as fi dorit-o, ca mor copii de foame pe continentul african, ca exista animale care mor chinuite, batute, infometate, ca manelele nu se asculta decat la maxim, ca banii le-au cumparat unora dreptul de a-si bate joc de altii, ca exista tineri talentati si/sau foarte inteligenti care se pierd in saracie...si muuuuuuulte altele.


si sunt ATAT de furioasa ca sunt ceea ce sunt Azi. ma infurie chiar si faptul ca sunt atat de furioasa. candva...way back, cineva m-a mototolit si m-a aruncat la gunoi. pe mine, cu toate ale mele, bune si rele, cu iubirea mea, cu visele mele, cu inocenta, cu forta de a da, cu nerabdarea de a primi inapoi, cu sensibilitatile exagerate, cu bucuria nemarginita, cu sinceritatea si cu puterea de a ierta. si m-a durut atat de tare, si m-am simtit atat de neputincioasa, si atatea lucruri s-au strans in mine, pe care nu le pot uita sau lasa in urma de frica sa nu mi se intample din nou incat... au ajuns sa ma defineasca.


... "si stiu ca Furia asta n-o sa treaca asa usor. si mi-e mila de acela care m-ar putea iubi... iar eu voi fi mai departe... furioasa." - am scris asta cu atat de mult timp in urma incat abia daca imi amintesc. si iata-ma Acum, Aici, furioasa... si urandu-ma pentru asta.



venin.


bai Mimico, unde sunt toate lucrurile bune pe care le stiam despre tine? nu le mai gasesc... le-ai ascuns undeva si ai uitat unde. hai cu Ctrl+F-u, hai cu F5-u, hai cu F1-u... hai cumva!

Niciun comentariu: