marți, 3 martie 2009

Fatah...

...azi e ziua ta!

aseara ti-am cautat cadou cu gog.
n-am gasit nimic.
nimic nu e destul de frumos pentru sora mea.
mai incercam!
dar tot n-o sa fie nimic destul de frumos pentru sora mea.

...azi e ziua ei. s-a plictisit la un moment dat sa ma mai sperie cu mana verde vesnic sub patul nostru, a ales la un moment dat sa aiba grija de altcineva in noptile cu rau... dar tot ma intreaba obsesiv daca sunt ok, iar eu imi fac mereu drum pe la favorit cand am ceva de dat jos de pe suflet. a fost acolo cu mine sa vada daca am ceva in cap, a fost acolo in cele mai urate si cele mai bune momente. mi-a fermecat iremediabil gogu cu casuta ei mica unde gasesti mereu cald, muzica, bijuterii la schimb si un motan negru si rau. sunt singura cu care poate sa ..."o bucatica de carne de ce???" :) numai noi stim cum a gatit tata niste magma... ce gust avea prima bere pe care am baut-o ca prospata studenta... si cum e sa iubesti nemarginit pe cineva care iti seamana atat de mult (incredibil!) desi ne vedem rar si prea putin ...de multi ani.

fatah... tu stii (vag) cum e fara mine. eu nu stiu (deloc!) cum e fara tine.

te iubesc, sis! sa-mi fi sanatoasa si fericita!

p.s 1: am cea mai jmekera sora care a existat vreodata!!!!!! stie sa ia durerea din burta ca pe un ghem de spaghete!...
p.s 2: sunt ok.

Un comentariu:

cecishor spunea...

mi se pare incredibil cat de frumos se cern in oameni trairile cele mai frumoase... speciale... care raman sa ne bucure si sa ne ajute sa inghitim mai usor nodurile de care uneori ne impiedicam prea usor. dupa cum spuneam si altadata, uneori, viata e simpla si misto, iar tu stii ca n-o sa-ti fie niciodata rau fara mine... si nici bine :))! si n-am ales pe altcineva inainte sa ma asigur ca noptile tale nu mai sunt cu rau, da?!

nu pot sa fiu mai fericita ca atunci cand stiu ca tu esti ok, ca ti-e bine si razi. love you back, sis!