marți, 17 iunie 2008

Mmm...

...mi-a placut la fel ca altadata. de ce unele lucruri nu se schimba niciodata... sau poate doar foarte greu iar noi nu avem rabdare?

de ce sa ma iubesti cum vrei tu? iubeste-ma cum am eu nevoie! si daca nu poti... nu ma mai iubi deloc. dar o sa poti, daca ma iubesti.

de ce-mi traiesc viata in metafore? de ce nu pot sa iau lucrurile asa cum sunt? am vazut. in locul meu... fosile. schelet exterior. nu eu. frumos. gol.



mi-a placut la fel ca altadata. pana la ultimul gest. pana la ultima respiratie. prima privire gravata in creier pe cel mai sensibil nerv. carcasa pacatoasa acoperita doar cu suflet. am sufletul pe-afara ca altadata. inauntru imi fierb sentimentele intr-o pasta groasa. pe-afara am obrajii fierbinti si-mi sclipesc ochii. de ce nu pot sa nu scot nici un sunet? prin gura imi iese sufletul sub forma vulgara si ma acopera. nu vreau sa fie acum. vreau sa fie altadata. vreau sa fie atunci. aleg sa traiesc acum ca atunci. sa pierd si sa castig deopotriva intr-o cursa cu timpul. alint furat si cuvinte incet langa ureche. atunci sau acum? aleg sa nu-mi pese. nu ma gandesc la ce-a fost pentru ca mi-e prea frica sa nu inceapa sa para real din nou. sunt eu cea de acum intr-un timp de care imi amintesc doar seara. sunt eu cea de acum, langa tine, cel de atunci. la fel de bine as putea sa fiu altcineva. dar aleg sa fiu eu, sa fiu tu, sa fiu o tarfa ieftina esuata intr-un hotel de 5 stele.

daca lumea ar fi dintr-o data toate metaforele din capul meu, eu as fi macheta unui peisaj cu mare. o macheta. tu ai fi ce simt eu cand ne tinem de mana. mama ar fi o pusculita. tata ar avea aripi. sora mea ar fi o casa frumoasa iar lucian ar locui acolo si s-ar plange mereu ca geamurile nu se inchid bine. pisica mea ar trai ca un om. ar trai. ralu ar fi exact asa cum e ea acum. toata lumea ar castiga bani pt cat de frumos viseaza. ce bogat ai fi!

in loc de cearsaf ar fi o aripa moale.



noi suntem alegerile pe care le facem. Mimi alege. pentru ca poate. si Nimeni nu va stii de ce.

Niciun comentariu: